ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

«Σμιλεύοντας τον Ερωτα» της Βένιας Δημητρακοπούλου στην γκαλερί Κουρντ!

Με ένα ποτήρι κρασί πέφτει το μεσημέρι του Σαββάτου 12 Οκτωβρίου 2024 η αυλαία της ατομικής έκθεσης της Βένιας Δημητρακοπούλου «Σμιλεύοντας τον Ερωτα», στην γκαλερί  Γκαλερί Κουρντ!

Δύο επιβλητικές αφαιρετικές φόρμες. Ένα μαρμάρινο όλον που έχει διαιρεθεί από μια ακανόνιστη τομή. Ένα μικροσύμπαν που βρίσκεται σε ένα μεταίχμιο ένωσης ή διάσπασης. Ένα μνημείο που υμνεί την κορυφαία σε διακυμάνσεις κατάσταση που μπορεί να βιώσει ο άνθρωπος: τον έρωτα. Είναι το κεντρικό γλυπτό που φέρει την υπογραφή της εικαστικού, Βένιας Δημητρακοπούλου και αποτελεί τον πυρήνα της ατομικής έκθεσης «Σμιλεύοντας τον έρωτα», που παρουσιάζεται στην γκαλερί Κουρντ. «Σε μία από τις βόλτες μου στο μαρμαράδικο, περπατώντας ανάμεσα σε ποικίλους όγκους μαρμάρου και υπολείμματα από διάφορες κοπές, το μάτι μου έπεσε σε δύο μεγάλα μακρόστενα κομμάτια που βρίσκονταν στο έδαφος το ένα δίπλα στο άλλο», εξηγεί η Βένια Δημητρακοπούλου το πως «γεννήθηκε» το εμβληματικό νέο έργο της. «Έμοιαζε σαν να ήταν κάποτε ένας ενιαίος όγκος σκισμένος τώρα στα δύο. Η λέξη που μου ήρθε αμέσως στο νου ήταν Έρωτας. Τα πήρα, τα σήκωσα όρθια, τα σμίλεψα, τα έβαλα κοντά αφήνοντας, ωστόσο, λίγο αέρα ανάμεσα τους, ένα μικρό κενό. Τα τοποθέτησα μετά μαζί σε μία κοινή ενιαία βάση».

Με ένα ποτήρι κρασί πέφτει το μεσημέρι του Σαββάτου 12 Οκτωβρίου 2024 η αυλαία της ατομικής έκθεσης της Βένιας Δημητρακοπούλου «Σμιλεύοντας τον Ερωτα», που επιμελήθηκε η Ελένη Βαροπούλου στην γκαλερί  Γκαλερί Κουρντ, από τις 13.00 έως τις 15.00. 

Πριν λίγες ημέρες, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του καταλόγου της έκθεσης (εκδ. futura), στον εκθεσιακό χώρο, όπου ο Νίκος Αλιάγας αποτύπωσε με τον φωτογραφικό φακό του τη δουλειά της Βένιας Δημητρακοπούλου, ενώ στα φωτογραφικά στιγμιότυπα είναι μαζί με την επιμελήτρια της έκθεσης, Ελένη Βαροπούλου, τον οικοδεσπότη της γκαλερί Κουρντ, Χάικ Κουρντ και τητ ηθοποιό, Κατερίνα Διδασκάλου.


photo credit Ναταλία Τσουκαλά

error: Content is protected !!